ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ · ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ · WRO Hellas 2021 Η roboμάθεια συμμετέχει στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas 2021 και συγκεκριμένα στην Εκπαιδευτική Δράση STEAM Νηπιαγωγείου με θεματική «Ο Γαλαξίας μας» με την ομάδα “Τα Αστεράκια της Roboμάθεια”. Αν και η συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, η...
Τα Αστεράκια της Roboμάθεια · Ένα μελισσάκι στο ηλιακό μας σύστημα · Πανελλήνιος Διαγωνισμός WRO Hellas 2021 · Βραβείο Καλύτερης Χρήσης Της Τεχνολογίας
ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ · ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ EΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ · WRO Hellas 2021
Η roboμάθεια συμμετέχει στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής WRO Hellas 2021 και συγκεκριμένα στην Εκπαιδευτική Δράση STEAM Νηπιαγωγείου με θεματική «Ο Γαλαξίας μας» με την ομάδα “Τα Αστεράκια της Roboμάθεια”.
Αν και η συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, η ομάδα μας κατάφερε να προκριθεί στον τελικό και να διακριθεί με το βραβείο “Καλύτερης Χρήσης Της Τεχνολογίας“.
ΈΝΑ ΜΕΛΙΣΣΑΚΙ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ
Περιγραφή σεναρίου: Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένα μικρό μελισσάκι που ρουφούσε ανέμελο το νέκταρ από ένα παράξενο λουλούδι. Τότε λίγοι μικροσκοπικοί κόκκοι γύρης μπήκαν στη μυτούλα του και φτερνίστηκε τόσο, μα τόσο δυνατά που εκσφενδονίστηκε στο διάστημα! Βρέθηκε λοιπόν ξαφνικά να περιπλανιέται μόνο του μέσα στο ηλιακό μας σύστημα. Ένα πλανητικό ζάρι καθορίζει την τύχη του και “Τα Αστεράκια της Roboμάθεια” το βοηθούν να επιστρέψει επιτυχώς πίσω στη Γη.
Μέλη ομάδας:
· Εριφύλη Κωστήρη
· Θεανώ Σμυρνάκη
· Κωνσταντίνα Στάμου
“Τα Αστεράκια της Roboμάθεια” είναι μια ομάδα που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της προετοιμασίας του εκπαιδευτικού προγράμματος του νέου Κέντρου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “roboμάθεια”. Η ομάδα αποτελείται από τρεις φίλες – την Εριφύλη, τη Θεανώ και την Κωνσταντίνα που φοιτούν σε διαφορετικά Νηπιαγωγεία του δήμου Μαρκοπούλου. Τα τρία κορίτσια ολοκλήρωσαν παρά τις δυσκολίες των lockdowns το project με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση. Συμμετείχαν εξ’ ολοκλήρου σε κάθε στάδιο της προετοιμασίας από το σχεδιασμό έως και την υλοποίηση της μακέτας, δούλεψαν με μεγάλο ενθουσιασμό με διαφορετικά εκπαιδευτικά σενάρια πάνω σε εναλλακτικές διαστημικές αποστολές. Αποφάσισαν εν τέλη να μας παρουσιάσουν την περιπλάνηση μιας μελισσούλας (beebot) στο ηλιακό μας σύστημα, όπου εκσφενδονίστηκε ύστερα από ένα σφοδρό φτέρνισμα που της προκάλεσε η γύρη από ένα ασυνήθιστο λουλούδι. Αποστολή τους είναι λοιπόν να βοηθήσουν το μελισσάκι να επιστρέψει στη Γη. Κάθε μια προγραμματίζει το ρομποτάκι να βρεθεί από την Πύλη Εισόδου σε έναν πλανήτη, ο οποίος επιλέγεται τυχαία από ένα ζάρι με έδρες τους πλανήτες που οι ίδιες έχουν ζωγραφίσει και στη συνέχεια το βοηθούν να καταλήξει πάλι πίσω στο σπίτι του στη Γη (Πύλη Εξόδου). Στο τέλος ένας διαστημικός σταθμός παρεμβάλλεται ως εμπόδιο στο δρόμο της μελισσούλας – κανόνας έκπληξη, τον οποίο πληροφορήθηκαν ξαφνικά την ώρα που ολοκλήρωσαν την αποστολή τους – και καλούνται να το ξεπεράσουν.
Θερμά Συγχαρητήρια στα Αστεράκια μας!
Βασικοί Διδακτικοί Στόχοι του Project: επίλυση προβλήματος, αλγοριθμικός τρόπος σκέψης, προσανατολισμός στο χώρο, εκσφαλμάτωση αλγορίθμου, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα, 4Cs, αισθητική, φαντασία, επικοινωνία, συμμετοχή, συνεργασία, ενίσχυση αυτοπεποίθησης